onsdag den 21. august 2013

Bananpandekage med jordbærsyltetøj

Bananpandekager på stegepanden

Bananpandekager

En morgen inden vi begge skulle møde sent på arbejde, fik jeg lyst til noget lækker til morgenmad. Vi havde to bananer liggende og jeg kom i tanke om disse bananpandekager, jeg har prøvet dem en enkel gang før. Jeg kiggede blogland igennem for opskrifter, jeg lavede lidt min egen opskrift med inspiration fra Miss Muffin, anneauchocolat og Iform.

Bananpandekager
2 personer

2 bananer
2 æg
1½ dl havregryn
1 spsk hørfrø
1 spsk birkes

Banan og havregryn og hørfrø puttes i en skål og får en tur med bamixeren eller en gaffel. Æggene tilsættes og det piskes til en sammenhængende masse, tilsæt birkes. Steges på panden til de er gyldne på begge sider.

Note: De smagte lækkert med jordbærsyltetøj på. Jeg vil prøve at udvikle lidt på opskiften, så de bliver lidt mere luftige i konsistensen .




Ingen kommentarer:

Send en kommentar